000 20 877 021
info@ofshid.com

امحاء اسناد کاغذی

اسناد و پرونده‌های کاغذی به سرعت در محیط سازمان ها، موسسات، ادارات و… انباشت می‌شوند. شاید بتوانید به سادگی آنها را همانطور که هستند دور بریزید یا اگر امنیت آن اطلاعات برای شما اهمیت داشته باشد با یک کاغذ خردکن کوچک اداری آنها را خرد کنید. امّا باید توجه داشته باشید لو رفتن حتی یک سند محرمانه مهم هم می‌تواند لطمات جبران ناپذیری به شما وارد نماید.

گاهی به جای یک دسته کاغذ روی میز، با یک آرشیو عظیم از اسناد و بایگانی‌های اداری روبرو هستید که از بین بردن آنها از عهده یک دستگاه کاغذ خردکن کوچک بر نمی‌ آید. برای این منظور به کاغذ خردکن های بزرگ با قدرت بالا نیاز داریم که به آنها کاغذ خردکن صنعتی نیز می‌گویند. این دستگاه‌ ها  قدرت امحاء حجم عظیمی از کاغذ را دارند.

دستگاه‌ های خردکن کاغذ صنعتی قیمت بالایی دارند و فضای بزرگی را اشغال می‌کنند. به این دلایل خرید آنها همیشه راه حل مناسبی نیست و بهتر است از خدمات امحاء کاغذ استفاده شود.

شرکت گشترش فناوری آفشید آمادگی خود را جهت همکاری و عقد قرارداد با کلیه شرکت‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی، خصوصی و نظامی، بانک ها، بیمه ها، بیمارستان ها، سفارتخانه ها، انتشارات، موسسات آموزشی، دانشگاه ها، مدارس و در زمینه خدمات تضمینی امحاء اسناد کاغذی بصورت یکجا و یا دوره‌ای اعلام می‌دارد.

امحاء اسناد غیر از جنبه اطلاعاتی و امنیتی، از جهت سهولت در بازیافت کاغذ نیز دارای اهمیت ویژه ای می باشد. اوراقی که امحاء آنها باید مورد توجه قرار گیرند عبارت اند از: اسناد کاغذی، انواع کاغذ باطله، پرونده باطله، اسناد اداری، بایگانی شرکت‌ها، انواع فاکتورها، اوراق امتحانی، کتاب‌های چاپی و… .

ویژگی های خدمات ما در حوزه امحاء اسناد کاغذی: 

♦ ارائه خدمات در محل مشتری

♦ امحاء از پایین ترین تا بالاترین سطح امنیتی

♦ انواع راهکارهای بسته بندی

♦ تهاتر ضایعات کاغذ با خدمات ما

♦ امکان اسکن و دیجیتال کردن آرشیو شما قبل از امحاء

♦ بالاترین سطح امنیت در تمام مراحل کار

برای امحاء اسناد و اوراق راکد قبل از هرگونه تصمیم گیری، با كارشناس شرکت ” گسترش فناوری آفشید ” تماس گرفته و نسبت به انعكاس موضوع و پیگیری آن اقدام نمایید.