000 20 877 021
info@ofshid.com

انواع کاغذ خردکن

 

کاغذ خردکن رشته‏ ای (نواری)

به وسیله کاغذ خردکن رشته ‏ای (Strip-Cut Shredders) کاغذ را به رشته‏ های باریک و طویل برش می‏ زنند. حسن اصلی این دستگاه ‏ها این است که بسیار سریع‏ تر از انواع دیگر کاغذ خردکن ‏ها عمل می‏ کنند. بعلاوه، خروجی این دستگاه‏ ها ضایعات کاغذ با کیفیت‏ تری نسبت به دیگر خردکن ها می‏ باشد. از طرف دیگر، نقطه ضعف این نوع از امحاء اطلاعات اسناد کاغذی، این است که امنیت پایین تری نسبت به کاغذ خردکن ‏های میکرو-کات (Micro-Cut Shredders) خواهند داشت.

 

کاغذ خردکن میکرو-کات

اگر به دنبال کاغذ خردکنی هستید که خروجی آن غیر قابل بازگشت باشد و از لحاظ امنیتی در سطوح بالا باشد، کاغذ خردکن ‏های میکرو-کات بهترین گزینه برای شما می‏ باشند. البته بسته به سایز خروجی، این دستگاه ‏ها قیمت های متفاوتی خواهند داشت و از نظر سرعت نیز معمولاً از کاغذ خردکن‏ های رشته‏ ای کندتر عمل می‏ کنند.

نوع دیگری از کاغذ خردکن

آخرین نوع از کاغذ خردکن ها، کاغذ خردکن کبری (Kobra Shredder)  می‏ باشد؛ این نوع کاغذ خردکن که توانایی امحاء حجم بیشتری از کاغذ در زمان کم را دارد، از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دو نوع قبلی بهره می‏ برد که از نظر سطح امنیتی در بالاترین سطح کاغذ خردکن ‏های موجود قرار می‏ گیرد.

این کاغذ خردکن به تازگی توسط شرکت “پیشتازان آفشید امروز” باز طراحی و با تکنولوژی کاملاً بومی تولید شده است و در بازار موجود می‏ باشد.